calling out

Sitter kvar i soffan fortfarande och lyssnar på musik. Drack pressad apelsin nyss men såklart skulle jag missa munnen och får det över håret samt tröjan istället. Håret har klibbat ihop sig så måste hoppa in i duschen. Om 30 minuter börjar Beck - det tysta skriket som jag ska titta på. I och för sig har jag redan sett den men hey, vem bryr sig?

Mamma pratade med mormor nyss i telefonen. Hon och morfar kommer ner nästa helg. När min mormor är här så är det alltid sån jävla fest. Svär.
Min kusin sa något klyftigt om morfar (hans farfar) här om dagen. "Min farfar är så konstig. Han spelar innebandy, bastuba och poker". Min morfar fyller 80 nästa år, spelar innebandy och har noll bollkontoll, förstår ni hur cool han är?

Morfarrrrrrrrrrrrrrrr<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0