Dag 07 - min första kyss

Bered er på Sveriges största fjortis-kärlek EVER bröder. Hela grejen är faktiskt ganska komiskt runt denna första kyss. Det hela började med att en kille i min gamla skola tog kontakt med mig över då playahead. Han gick i 9:an och jag i 7:an. Det tog inte lång tid innan vi började träffas. Jag, han och några andra av hans kompisar (som även gick i skolan). Vi var ofta hemma hos honom och var uppe på hans tak. Mitt i centrala Sundbyberg. Då var det liksom mer att vi höll på med varandra men ingenting hände liksom aldrig riktigt. JAAAAAAAA MEN iallafall bror. nicole och han träffades och vips var dom tillsammans. Jag var lite pissed off i sådär några dagar, men gick med på att vara med dom iallafall. Nicole åkte iväg och han bjöd hem mig och dom andra dit för filmkväll och sova över. Rätt som det var låg vi och pussades lite försiktigt, men det var ingen kyss. Jag blev depp och pratade med Nicole, hon blev depp OCH JA allt sånt. Jag vet inte hur men jag och han fortsatte träffas för ack vad jag gillade den killen. En dag när vi alla var där och vi skulle ut och handla på kvällen. Då gick jag och han ner i porten före dom andra. Så stod vi där, han höll om mig och jag tittade upp på honom, då kysste han mig.

HAHA, det är så pinsamt men så roligt på samma gång! Det slutade förstås inte lyckligt. ALLTSÅ HAHA jag dör!! Fast jag saknar faktiskt att umgås med dom, det var så himla roligt!

(komiskt att jag skrivit dom senaste "Dagarna" precis innan 00.00. KING)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0