Dag 08 - Ett ögonblick

OK, ett ögonblick. Det första som ploppa upp i mitt huvud var faktiskt i romme för några år sedan. Jag var med en tjej i klassen som hette Jessica väldigt mycket då. Vi hade verkligen skitroligt ihop! Vi var i romme och umgicks med några i klassen - Malek, Ebu, Hassan och någon jag inte minns namnet på, hehe... Iallafall, vi åkte upp i 6-mannaliften och satt och skratta till alla som åkte i baken, som hör till liksom. När vi kommer upp börjar det med att jag ramlar av liften, jag fick galen panik och låg bara och sprattla, väl uppe på benen igen åkte vi alla 6 fram till en röd backe men då skriker Hassan "kom igen dååå!!" och åker ner i fel backe - en svart backe. GREJEN var att han aldrig hade åkt skidor tidigare och kunde knappt stå på dom. Vi dog av garv och åkte ner, när vi träffade honom där nere var han lagom rädd för att åka, hahahahaha! Alltså hela den där dagen var så jävla bra! Fan va jag saknar 4-5 klassen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0