I'm going back to the stars

Jag har ätit kexchoklad och druckit juice hos Nicole ikväll. Jag har inte öppnat häftet om muskler och har läxförhör imorgon. Jag har väl bara mig själv att skylla!!
Har bestämt mig för att färga håret till röd/brunt. Det är så äckel-snyggt! Mmmmmmmmmmmmmm jag är helt död. Jag orkar bara inte gå och lägga mig, för jobbigt. Imorgon börjar jag med matte, 08.45. Idag frågade jag vad min matte-lärare hette i efternamn och vad han kom ifrån. Han heter Ben Ammar och kommer från syrien. När vi började sa han att han va tunisier. HAn är alltså väldigt skum.

Nu har ni fått lite fakta om min lärare, varsågoda. Imorgon kommer min mormor och morfar. Dom vet inte att jag har piercat tungan eller att gustaf tatuerat sig. min mormor lär svimma. HERRÅåååååååRÅ!

(simon sov här inatt, därför jag inte skrivit något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0