Ingen vill veta vart du köpt din tröja

Lovar du att vara ärlig? ja

Du heter: Maria Wallner

Smeknamn: Marius
Låt som när du är ledsen sörjer till? The Funeral

Beroende av? knäcka fingrarna + tårna

Vad behöver du mest just nu? sova

Vad tror folk om dig? första intrycket av mig har alltid varit typ bitch

Stämmer det? alltså nej

Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår och mina ögon

Vad säger du för att ragga på någon? har jag fått socker i ögat eller är det du som är söt?

Hur imponerar man på dig? dra din bästa raggningsreplik och du är min

Brukar du skratta för dig själv? hehe ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Okej bra :-)

Var bor du? Stockholm

Trivs du där? ja-a

Äger du några converse? ja, 2 par
Sprit, cider, vin eller öl? cider

Vad har du för mobil? nån bajs touch samsung

Nästa mål i ditt liv? klara gymnasiet

Hur svarar du i mobilen? hallå? aa?

Vem ringde du senast? min mor

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? vad en ost hette, hehe
Antal timmar sömn inatt? 10

Sov du ensam? hihihi ja

Brukar du komma i tid? till skolan ja, till annat nej

När mår du bra? när jag är med folk jag tycker om

När blev du fotad senast? jaruuuuuuu... vet inte

Hur känner du dig nu? trött och kissnödig

Vanligaste färg på dina kläder? jag har rätt mycket olika färger. vit, svart, röd osv

Vad tycker du om fötter? sexiga!! nej, jag har inte tänkt speciellt mycket på dom. inått är dom

Vad saknar du? min säng hos pappa

Favorit dryck på morgonen? färskpressad apelsin eller mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig? vardag: 22-00, helg: 00-04

Är du blyg? oftast inte, men folk kan göra mig nervösa

Sysslar du med någon idrott? nej :(

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske, ibland

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? ligga med en tjej

Är du nöjd med ditt liv? nej

Vad är det värsta du vet? när någon sviker

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? minst 100, tyvärr

Vad längtar du till? JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLOV

Har du bra vänner och äkta vänskap? vissa av dom ja

Vad är det finaste du fått? någons hjärta

Om fem månader? är det maj och nästan sommarlov :)

Om ett år? är det 6 december igen

Du samlar på? nothing

Vem ringer du när du är ledsen? jag brukar inte ringa någon då

Har du strumpor på dig nu? nej, jag hatar att ha strumpor på mig

Är det okej att gråta? ja, jag gråter jämt

När grät du senast? idag, fast det var mer aj-skratt-gråt. slog huvudet i en hyllkant och det tyckte min bror och mamma var hemskt roligt

Bär du glasögon eller linser? linser, glasögon ibland

Har du piercing? ja, öronen och tungan. funderar på några fler i öronen

Vill du gifta dig? ja

Vill du ha barn? ja

Är du bra på att laga mat? om jag anstränger mig

Är du flygrädd? ja

Hur vig är du? jag är mer stel än vig

Vilken är din favoritglass? piggelin

Tror du på ett liv efter döden? nej, men jag tror på himlen

Bor dina föräldrar tillsammans? nej

Vilken ögonfärg har du: blå/grå/grön

Röker du? nej

Hur ofta tränar/motionerar du: typ.. aldrig

Vad är det viktigaste i livet? att njuta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0