Push push push

Jag har legat i mammas säng några timmar nu. Först tittade jag på film på hennes dator. Jag somnade och hon tog den, sen har jag ätit och lagt mig här igen med min egna dator. Har på mammas import hörlurar och dunkar musik. Min mormor och morfar är här. Mormor blev inte så lycklig över min piercing, "oooh nej varför har du gjort sådär?"

Annars i skolan hände VÄRLDENS SJUKASTE GREJ, seriöst jag är fortfarande i chocktillstånd!! Jag, sara, mulki och erica såg en av mattanterna. Klädd i bara trosor och kockhatt. HAHAHA, på riktigt det var helt galet!!

OCH annars idag krigade jag och mulki om en tidning, lyckades dela på den och sprang runt och slog varandra. Mulki gjorde en fullträff och det hörde nog hela skolan...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaah men jag ska skriva min dagar som jag missat. Imorgon ska jag baka pepparkakor och dricka julmust med mormor. Cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0